poniedziałek, 8 kwietnia 2013

serwetka sniezynkowa rzad 6


święta już dawno się skończyły, pora najwyższa zabrać się za robotę. wracamy do serwetki ;)))

no nie mogło być innego kolejnego rzędu prawda?
zdjęcie można powiększyć a nawet trzeba, żeby zobaczyć rozpiskę - tym razem na jednym zdjęciu i kolejność wykonania elementow - na niebesko
i ilość supełków - na czerwono

przepraszam za fatalną jakość zdjęcia ale robiłam na szybko telefonem :x obiecuję, że następne będzie o wiele lepsze ;-)



ten rządek wyjdzie Wam troszkę luźny ale nie przejmujcie się tym bo kolejny rząd utrzyma go na miejscu i ułoży bardzo ładnie.
jeszcze jedno miejsce w tej serwetce mi się nie podoba  będę musiała go poprawić, ale o tym powiem innym razem. nie bójcie się - nic nie będziemy pruć ani odcinać, raczej dorabiać ;)

ciekawe czy ktoś zgadnie jaki będzie następny rządek :D


36 komentarzy:

  1. Piękna serweta! Cudo po prostu! Nie robię, bo czółenkiem nie umiem:(Może zrobię chociaż kwiatuszki igłą? Powodzenia w popełnianiu kolejnych rzędów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nutko, na pewno da się ją zrobić na igle, poprzednia serwetka była bardziej skomplikowana i wiem, że się dało ją zrobić więc tym bardziej tą :)

      Usuń
  2. ja mam nadzieję, że kolejny rząd nie będzie taki jak czwarty :D Na chwilę obecną robie właśnie 4rząd. Bardzo pomału bo brak czasu mi doskwiera. Na szczęście to nie jest na wyścigi. A jak będzie taki jak czwarty.. trudno. Też zrobię bo serwetka już mi się podoba. I wydaje mi się, że będziemy dodawać coś w piątym rzędzie w tych łącznikach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie będzie taki jak czwarty :)))

      Usuń
    2. tak piąty mi wisi na sumieniu z tymi fruwającymi elementami - nie może tak być - przynajmniej u mnie - wszystko ma leżeć płasko i idealnie!!!

      Usuń
  3. Anonimowy8/4/13 10:29

    Tak...coś czuję, że kolejny rząd będzie powtórką 6:)
    Pozdrawiam, Monika - szydelkoija.blox

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka piękna i przybywa! Ja to się nawet nie zastanawiam co będzie dalej... czarna magia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie :) Szkoda, że ja tak nie umiem :P

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę,dla mnie chyba za trudna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elunia na takich rzędach uczyłam się frywolitek więc za trudna nie jest na pewno ;-)

      Usuń
  7. To ja se popatrzę, co tam ta Renulka kombinuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nowy rządek! Serwetka jest naprawdę piękna, i wychodzi taka także w moim wykonaniu ;)
    Zarzuciłam ją trochę ostatnio, zanim zabiorę się do tego rzędu muszę skończyć poprzedni i parę innych projektów, ale już się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  9. I znowu będę do tyłu, ale i tak się cieszę że już jest następny rządek, bo jak mi się znudzą obecne robótki to będę miała miły przerywnik :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zobaczysz jak się układa serwetka z następnym rządkiem to rzucisz wszystko, żeby tą skończyć :)))))

      Usuń
  10. Utknęłam po czwartym i jakoś nie mogę do niej wrócić. Może to uzupełnienie da mi kopa? Optymistycznie też zabrzmiała w moich uszach odpowiedź na komentarz ewy_m - może też rzucę wszystko...? :) Choć tak naprawdę nie mam czego rzucać bo po marcowej chorobie napadła mnie apatia robótkowa... albo zwykłe lenistwo ;P
    Tak, czy inaczej, kolejne odcinki oglądać będę z ogromnym zainteresowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się bardzo podoba dalszy ciąg, więc mam nadzieję, że Wam też się spodoba.

      Usuń
  11. Just finishing the 4th row, been the row from hell, but I am nearly there, I said I would have finished it last weekend and then another disaster the thread split and a little unpicking, then one shuttle ran out of thread, so stop and started again.
    Please don't repeat the 4th row again, soon be on the 5th with the snowflakes that's what I am calling the single flowers they look like snowflakes to me.
    Will catch up with you one day.
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja raczej nie zgadnę, ale cieszę się, że będzie ;P bo już myślałam, że coś przerwało tą zabawę.
    Przyznaję za to, że mam problem z tymi małymi cusiami między śnieżynkami z poprzedniego rzędu - chyba zaciskam z inną siłą bo strasznie ściągnęły mi robotę i będę musiała je wyrzucić i zrobić większe ...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też musiałam zwiększyć ilość oczek z 6 do 9 na tych bocznych łuczkach. A ponieważ nitka mi się skończyła, to dalszej części serwetki nie będę robić...przynajmniej nie w tej wersji kolorystycznej, którą zaczęłam. Inna sprawa, że może zacznę od nowa z jakiejś bardziej dostępnej nitki..?Bo zabawa mi się podoba :-)

      Usuń
    2. istnieje możliwość, że jeśli w czwartym rzędzie (tym z "piekła rodem" jak go określiła Margaret:D ) zrobiłyście luźniejsze łuczki - a jest ich tam sporo - wtedy jej średnica się zwiększyła i te pojedyncze śnieżynki wyszły Wam ciut dalej od środka serwetki i przez to te małe elementy wyszły za małe. możecie mieć problem później przy rzędzie siódmym bo szósty na pewno będzie dobrze bo on mnie wyszedł ciut za luźny. siódmy rząd spina (ścieśnia) ten szósty troszkę, więc jeśli tak jest jak myślę to w siódmym wyjdzie Wam kapelusz - albo trzeba będzie też zwiększyć ilość supełków.
      trzymam kciuki, żeby wyszło dobrze.

      Usuń
    3. To ja już nie mam tego problemu, bo kolejnego rzędu i tak nie będzie. Za to przypuszczam, że u mnie to nie wynik łuczków, bo robię ciasne, tylko mojego samowolnego przerobienia wzoru. Na oko było tak samo, ale jednak minimalna różnica jest. Jutro obfocę wyprasowany efekt końcowy, to pokażę.

      Usuń
  13. No to już najwyższy czas odkurzyć robótkę i dogonić rządki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się cieszę z kolejnego rządku. Już mnie łapki swędziały by do serwetki powrócić. Biorę się więc ostro do roboty i czekam na rząd 7 nie zależnie jak będzie on wyglądał. Pozdrawiam Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale niespodzianka ,fajnie jest następny rządek.Renia dziękuje i zaraz odkurzam moja serwetę i do dzieła.Igiełka w ruch i do frywolenia .Ja tak samo jak Małgoś biorę się do roboty nie zależnie jak będzie wyglądał następny rząd.Pozdrawiam Grazyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. bierzcie się dziewczyny do roboty :)))

      Usuń
  16. I am almost finished with row 6 and from the way it is laying out I would guess with the new hotel next row or rows will be a simple ring & chain to give the napkin flat sides 12 nice :) That is my guess!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marla don't worry, next row compensate all :)

      Usuń
  17. Ja chciałam nawrócić do tych małych pizdryków łączących gwiazdki - tam się zmienia czółenka przy łuczku? Bo coś mi nie chce inaczej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzidka, najpierw robisz kółeczko środkowe, potem łuczek i drugim czółenkiem robisz kwiatuszek, potem znowu łuczek i znowu tym zewnętrznym czółenkiem robisz kwiatuszka i zamykasz "pizdryka" :)

      Usuń
  18. Anonimowy24/4/13 18:36

    Miło,że jest ktoś tak twórczy jak Ty.Dopiero zrobiłam dwie serwetki frywolitkowe,Zaczęłam Twoją ale niestety okrągła do niczego mi się nie przyda więc robię taką samą ale owalną.Chętnie będę tu zaglądać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...